GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

maandag 16 februari 2009

Aquarel van een kindje

Ik ben van jong af aan geïnteresseerd in andere culturen. Ik droomde er vroeger van om archeologe of antropologe te worden. Het is uiteindelijk beeldend kunstenaar geworden. Ik wil diversiteit uitbeelden. Mensen kunnen op zoveel verschillende manieren de wereld om zich heen interpreteren, er vorm aan geven. Dat fascineert mij.
Ik was zaterdag in Den Haag bij de Fair Trade winkel en gelukkig hadden zij weer mooie nieuwe kaarten. Ik ben altijd op zoek naar foto's van mensen van alle culturen en volken, waarbij sprake is van een sterke licht/donker werking.
Een ervan ben ik begonnen te aquarelleren.






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake