GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

maandag 30 augustus 2010

Drie hondjes af.



Vandaag een heerlijke rustige dag
De tweede vakantieweek is ingegaan

 Ik heb 3 van de 5 kaarten
met hondjes nu geschilderd
 en ben bezig met een Vietnamese vrouw
met op de achterkant van de kaart
geweven textiel

Het is nu 21.44
en buiten is het donker


het is ook al een beetje herfstig buiten
dit vond ik tjdens een wandeling
ik ben daar nog niet echt aan toe
hoeveel ik ook van de herfst hou

graag, nog even wat langere lichte dagen
graag stoppen met de regen
graag een beetje zonnenschijn
Dit is mijn vakantie!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake