GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

vrijdag 3 september 2010

Bessen, mandala's en een kat


Buiten
is het bessentijd
Binnen
ben ik druk bezig met mijn opdracht
5 mandala's schilderen

Ik vind het heel moeilijk
om niet te laten zien
hoe het wordt
maar......

ik wil dat het voor de koopster
een verrassing blijft
(dat ze het niet
op dit weblog ziet)

ik ben ongeveer
met de helft klaar

Tussendoor
schilder ik aan deze poes
het schilderen van
de mandala's
is echt
pietepeuterig precisiewerk


Daarom is het fijn
deze kat
met grote streken
te schilderen

1 opmerking:

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake