Mijn naam is/ My name is Geri Meftah - Informatie/information: mefta001@gmail.com
Je kunt schilderijen of kaarten kopen.
Of, met plezier maak ik iets voor je
. I make watercolours and sell them.

AQUARELLEREN IS NET TOVEREN.

zaterdag 14 mei 2011

NIEUWSBRIEF KLEURRIJK AQUARELLEREN


Ik heb naar diverse geïnteresseerden
  een nieuwsbrief gestuurd.
Wil je die ook ontvangen
 stuur me dan een email
--------------------------------------
 
NIEUWSBRIEF KLEURRIJK AQUARELLEREN

Wat is er de afgelopen tijd gebeurd?

Ik heb kaarten op bestelling gemaakt
Kaarten voor pas geboren baby'tjes: Luca en Saar kaarten
Kaart voor Moederdag, de kleinzoons
Pukkiekaarten, ter herinnering aan poes Puckie
Kaarten met Arabische theestellen

Ik heb 3 grote aquarellen verkocht
1 taartje
1 historische dame in het geel
Ogen ( de ogen van mijn weblog)

Ik wil alle koopsters bedanken, ik heb veel plezier in het schilderen
maar jullie enthousiaste reacties maakt het dubbel zo leuk
__________________________________________

Op dit moment
ben ik in opdracht een grote aquarel
aan het aquarelleren "een lezende vrouw"


en gaat iemand voor mij aquarellen
op een kunstmarkt verkopen

Nergens kun je kaarten kopen
zoals die van mij
Zoals een klant het uitdrukte:
""Ik vind je werk heel subtiel, fijntjes en zacht. Het heeft bijna iets breekbaars.""

Wanneer deze stijl je aanspreekt
denk dan eens aan mijn kaartenwinkel
wanneer je een kaart zoekt
bij de geboorte van een baby
een lievelings huisdier
voor een verjaardag
bloemen
een portretje
ter herinnering aan een vakantie
of

VOOR JEZELF

en
wanneer je dan iets voor jezelf wilt kopen,
denk dan ook eens aan een ECHT schilderij
o.a. maak ik graag een levensschilderij voor je.

Een schilderij waarvoor jij foto's aanlevert
en bepaalt wat er belangrijk
 voor je was en is
en ik maak er met aquarel een collage van
KLEURRIJK AQUARELLEREN

1 opmerking:

  1. Beautiful! I found you through Thrifty Thursday blog hop. I'm a new follower, and would love a follow back on my blog!
    Alisa

    http://asterriskjewelry.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake