GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

vrijdag 3 februari 2012

Dayana





3 opmerkingen:

  1. het is heerlijk op jouw kleurige blog te komen en je mooie aquarellen te bekijken..........
    XXXm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je collage al mooi! Zo leuk dat je steeds de vordering op het blog zet. Ooit heb ik op een schildercursus eens een collage gemaakt met als onderwerp Typisch Hollands. Deze moest alleen binnen strakke lijnen worden geschilderd. Jouw manier vind ik veel speelser, dus mooier. Groetjes, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik was wat aan het "zappen" in blogland en kom zodoende op jouw prachtige blog terecht, ik ben helemaal weg van je aquarellen, ze spreken mij erg aan en ik ga je heel graag volgen!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake