GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

vrijdag 3 augustus 2012

1 van mijn favoriete winkels

 
Ik ben bij 1 van mijn favoriete winkels geweest Peter van Ginkel
 
 
Ik heb er aquarel papier gekocht

en aquare lpotloden
met deze potloden heb ik de bloemen, vlinder en vogeltje uitgewerkt
daarna ben ik er met een beetje water overheen gegaan
de potloodtekening zie je er nog onder
 

Ik kocht ook heel fijne penseeltjes
en heel dun Ingres papier
Ik wil eens gaan proberen of ik kan papier knippen
ik vind dit namelijk prachtig
Ik heb al een probeersel gemaakt
maar dit was van heel dik behang papier
je ziet het hier achter Sarah, onze poes
ik vond het wel heel leuk om mee bezig te zijn


I also bought very fine brushes
 and very thin Ingres paper
I want to try whether I can cut paper
I think this is a wonderful kind of art
I already made ​​a trial
but this was of very thick wallpaper
you see it behind Sarah, our cat
I found it fun to be busy with it.
 So, I try it again
 but then more serieously

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake