GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

dinsdag 15 oktober 2013

Herfst, wat een kleuren en een verjaardagskaart.


Gisteren tijdens een wandeling haalde ik dit van een tak
""dit"" omdat ik ineens de naam van deze bloem/bes kwijt ben
Een vriendelijke medeblogster vertelde het me ""kardinaalsmuts""
Ik vind de combinatie van roze en oranje altijd ongelofelijk
Dit bestaat er echt in de natuur........



Ik ben begonnen
met een kaart voor 1 van mijn vriendinnen
Zij is binnenkort jarig
Zij houdt erg veel van lezen
Op dit moment is zij bezig met een studie naar Desiderius Erasmus

Ik heb op Google gezocht naar foto's van een stapeltje boeken
en heb het boek Lof der Zotheid van Erasmus
uitgeknipt en hierop geplakt
Zo is er nu een kleine fotocollage te midden van mijn verder geschilderde kaart





2 opmerkingen:

  1. Originele kaart. Ik vind je andere kaarten ook erg mooi. De roze/oranje vrucht is de kardinaalsmuts. Mooie herfstkleuren. Groet, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is hem. Dank je wel. Ik had zelfs geen eens meer een idee, dus ik kon de naam ook niet opzoeken. Fijn, nu weet ik het weer.

      Verwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake