GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

zondag 1 december 2013

Emma
























De kaarten van de poezen Jip en Vlinder zijn af en opgestuurd
Het gebakje dat jullie hier zien is zelfgemaakt
Ik vind bakken erg leuk (klik eens op Kleurrijk)

Ik ga nu verder met de chihuahua Emma
Hier zien jullie de laatste tekening die ik van haar maakte


Ik begin vandaag met het schilderen van deze kaart
Onderstaande foto vind ik ook heel leuk
dus die wil ik ook nog schilderen
Emma woont met haar baasjes op St. Maarten
daar zijn ook deze mooie schelpen gevonden
Wanneer je meer foto's wilt zien klik dan eens op Seagifts


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake