GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

zaterdag 16 augustus 2014

Orlando


Ik ben een paar dagen geleden  begonnen met een Orlando kaart
Orlando is de hoofdpersoon uit het gelijknamige boek van Virginia Woolf
Ik heb het boek gelezen in het kader van mijn boeken project
 Hier kun je lezen wat ik van het boek vond: kleurrijk/Orlando
 
In het boek is Orlando een jonge edelman die opgroeit in de tijd van koningin Elizabeth I
 
 
Hij maakt heel veel avonturen mee
Wanneer hij als ambassadeur in Turkije in een diepe slaap beland
wordt hij daaruit wakker als een vrouw
Het is dan ondertussen de tijd van de crinolines geworden
Het boek gaat met snelle vaart verder én uiteindelijk belandt zij in 1928
de tijd waarin het boek werd geschreven
 
 
Ik heb nu een Orlando kaart gemaakt door verschillende delen met behang aan elkaar te verbinden
De dame uit 1928 kan naar binnen worden gebogen
 
 
Dan ziet de buitenkant van de kaart er zo uit.
 

Aan de binnen kant zit dan de vrouw met de groene hoed
maar je kunt ze ook uitbuigen
en naast elkaar leggen
Orlando is van jongen vrouw geworden
 
 
Aan de binnenkant plakte ik ook een paar uit gestanste vlindertjes
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake