GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

woensdag 24 september 2014

Wanneer je meerdere kaarten van mij hebt, wat kun je daar mee doen?


Jaren geleden had ik een enthousiaste vestigingsmanager
die mijn schilderijen bewonderde
en aanbood ze op kantoor op te hangen


Om mijn aquarellen in de grote ruimte niet weg te laten vallen
moest ik ze wel in een groot formaat schilderen
Ik gebruikte papier van 1 meter bij 70 cm en  300 mg zwaar


De afspraak was dat ik de afbeeldingen zou rouleren
dat was een mooie reden om veel in dit formaat te schilderen
Nu ik met pensioen ben
is het anders
Ik schilder nog steeds op dit formaat
Maar daarnaast ook veel ( kleine) kaarten


Ik ben dit begonnen met het idee dat mensen ze op kunnen sturen
zoals wanneer er een ansichtkaart in een winkel wordt gekocht
Wat ik echter hoor is dat kopers ze bewaren
Ik vind het natuurlijk leuk om te horen dat mensen ze graag zelf houden
Maar.......
Dan komt de vraag regelmatig
ik wil ze eigenlijk ophangen, maar hoe?

---------------------------

IDEE 1 
 Een vriendin van mij maakte onderstaande
Ik vind het zo knap bedacht van haar en zo professioneel uitgevoerd
Ze heeft het zelf gemaakt
De achterkant is van hout
Ze maakte er op de juiste afstand latjes tussen
en schilderde het in een kleur die ze mooi vindt


IDEE 2
IDEE 3
Zet de kaarten in een rek
je kunt ze regelmatig wisselen


IDEE 4
Hang ze net als op deze foto met knijpers aan een lijn


IDEE 5
leg een glazen plaat op een tafel en leg ze daaronder


Foto van eenigwonen

IDEE 6:
Met Poster-buddies  (klik)
kun je iets onzichtbaar op een muur plakken
en er ook weer gemakkelijk afhalen


Foto van passie4wonen

 IDEE 7:
Herplakbare fotolijstjes
fotolijstjeoveral
Misschien heb jij nog een ander idee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake