GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

maandag 20 oktober 2014

Herfstschilderij en wat vinden jullie......

Verder geschilderd aan mijn herfstschilderij
Tot nu toe gaat alles goed
 

 


Wanneer ik de twee schilderijen met elkaar vergelijk
Dan vind ik het zomerschilderij erg druk
Nu wilde ik in dit schilderij
de volheid van de zomer benadrukken
en dat is ook gelukt
MAAARRRRRR.....
 
Het is zo druk 
 
Het schilderij hangt nu aan de muur
en het valt eigenlijk weg, omdat er zoveel te zien is
 
Ik denk daarom dat ik het herfstschilderij verder erg rustig hou
 
Wat vinden jullie?
 
 

1 opmerking:

  1. Ik heb ook nog even het voorjaar van deze inmiddels al drieluik van jouw hand erbij gepakt, Geri. Alle drie seizoen hebben echt jouw touch en daarnaast een eigen uitstraling. Ik stel me later, na afronding van het winterseizoen, alle vier werken tezamen voor, als vierluik. Ik vermoed dat juist de verschillen het fris (ontluiken lente) druk (zomer van explosie), minder druk (herfst van loslaten) en dus straks winter een prachtig geheel zullen vormen. Ik zou zeggen: laat jouw hart en hand het werk doen en dan vormt het zich al stromend vanuit je zelf. Ik vind ze prachtig! Veel succes en plezier met het werk! Ik volg de totstandkoming graag! Lve grt, Hedy

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake