AQUARELLEREN IS NET TOVEREN.
Informatie/information: mefta001@gmail.com

donderdag 18 december 2014

Het pakje met kaarten is opgestuurd en aangekomen

 Ik heb de kaarten verstuurd en ik heb al doorgekregen dat ze aangekomen zijn
De koopster vind ze "prachtig"
Daar ben ik natuurlijk erg blij mee
 
Het was leuk om er een pakje van te maken
Strik erom
 
 Foto's maken, hier staan de kaarten op mijn laptop
De foto op het beeldscherm maakte ik van een kaart die ik eerder maakte
 
Brief erbij met als briefhoofd 1 van de geschilderde theestellen
 
 
Vloeipapier erom ter bescherming
En een hartje erop
 
In de enveloppe
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake