Mijn naam is/ My name is Geri Meftah - Informatie/information: mefta001@gmail.com
Je kunt schilderijen of kaarten kopen.
Of, met plezier maak ik iets voor je
. I make watercolours and sell them.

AQUARELLEREN IS NET TOVEREN.

dinsdag 5 april 2016

Beginnende lente en lekker schilderen.


Buiten begint de lente
Wanneer ik uit het raam kijk zie ik:
Binnen zit ik in het zonnetje en schilder
Er zijn 2 vriendinnen jarig binnenkort
Ik heb nog maar 1 taartjeskaart
Ik moet er dus wat bijschilderen
Ik lees momenteel een biografie over Janis Joplin
Ik schilder er altijd een kaart bij voor mijn biografieproject

Binnen is het ook lente

9 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n lente he' om te schilderen en om in huis wat mee te doen zoals tulpen in een vaas en paaseitjes lukt hier niet die zijn zo op
    en Janis wat een stem had die dat brengt me terug naar mijn jeugd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben momenteel erg bezig met Janis. En alles van vroeger komt bij mij ook weer terug. Ik heb alle huizen verzameld waar zij woonde op mijn woonblog en ben nu op met mijn gewone fotoblog bezig om de biografie te bespreken. Ik heb er een boel plezier van.

      Verwijderen
  2. Wat mooi! Mijn oog viel meteen op die kat toen ik op Link Your Stuff keek van Annemarie's Haakblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geri, your sketches/painting are absolutely amazing! Wow! Thank you so much for sharing your art with us. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your photo of inside Spring with the tulips and the little lamb.
    You paintings are beautiful, I especially like the lady with the delightful cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your sketches and watercolor work - gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, love your bright watercolors! Especially the cat looks amazing.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. such beautiful work,, such talent you have!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous portrait and such a delight ~ great photos too!

    Happy Week to you ~ ^_^

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake