GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

donderdag 19 mei 2016

Fluitenkruid, net kant.


Genieten jullie ook zo van de lente?
Ongelofelijk dat alles ineens weer zo groen is, he?
Het mooiste vind ik de bloeiende kastanjebomen
En het fluitenkruid
Gisteren liep ik buiten
Ík was mijn camera van de nieuwe mobiel aan het uitproberen
Zo leuk, foto's nemen, met filters veranderen of niet etc.
Maar ik heb mijn gewone camera ook bij me, die is vertrouwder

Ik kon het niet laten om een bos fluitenkruid te plukken


En thuis in een vaas te zetten


En vandaag speelde ik met een takje fluitenkruid




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake