GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

maandag 6 juni 2016

Uitproberen Instagram en ik in een Egyptische boerendracht.


Ik ben onlangs met Instagram begonnen
En heb er veel plezier van
Ik zoek foto's bij anderen
Ben "" het systeem"" aan het analyseren
En heb vooral heel veel plezier van de camera op mijn mobiel
En het verzinnen van leuke en mooie foto's
 
Dit is onze hal
Met een schilderij van mijn man
 
 

EGYPTISCHE BOERENDRACHT
 
Hieronder een foto van een deel van de boekenkast
De foto, dat ben ik in een Egyptische ....
Ik ben de naam vergeten
Boerenvrouwen dragen de dracht
 
Het was 1987
Ik was met mijn man de Nijl overgestoken om bij familie op bezoek te gaan
Er zaten een paar boerenvrouwen
We kregen non-verbaal contact
 Ze vroegen of ik een van hun zwarte .... wilde proberen
Nu, hartstikke leuk
En zo heb ik een bijzondere foto van mezelf.
 
 Al deze foto's maakt ik met de camera van mijn mobiel
Het bewerken met de filters van Instagram valt me tegen
Ik bewerk ze eerst op een andere manier
En zet ze daarna op Instagram

2 opmerkingen:

  1. Misschien leuk om uit te proberen maar ik zit ook al op pinterest. Fijn dat je het hier even ter sprake prebgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien leuk om uit te proberen maar ik zit ook al op pinterest. Fijn dat je het hier even ter sprake prebgt.

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake