GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

maandag 21 november 2016

Kerstkaarten, ik heb nog veel meer ideeen.

Eerst dacht ik
Ik ga weer katten met kerstmutsen maken
Ik vind ze nog steeds zo leuk
Hierboven zien jullie de kaart met de muts bovenop een fotoboek
met poezenkaarten die ik vorig jaar maakte
Maar ineens kreeg ik allemaal andere ideeën
al rondkijkend op Google afbeeldingen en Pinterest gezocht



Ik heb nog veel meer ideeën
Het kost echter veel tijd om de kaarten te maken
Ik doe het nu allemaal heel rustig
Ik laat eerst delen van een kaart goed drogen

Daarom ging het eerder verkeerd
De kaarten die ik verscheurde
Ik had geen geduld
Ik bleef er maar mee doorgaan

Die fout probeer ik nu te voorkomen




1 opmerking:

  1. De kaarten zijn nog steeds mooi en ik bewaar ze ook...Ik stuur er vandaag een naar de broer van mijn vriendin. Hij is ongeneeslijk ziek en ik stuur deze dus naar het hospice...Kijken of ik nog een mooi gedicht kan vinden...Heb nog een leuk project van Else Kramer gevonden...elke dag een foto met andere "kleuropdracht"..

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake