GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

donderdag 2 februari 2017

Ik aquarelleerde "winter" kaarten en een nieuw voornemen.


Ik nam me voor om in 10 dagen 5 "winter" kaarten te aquarelleren
Ik begin altijd met het zoeken van mooie foto's op Pinterest en op Tumblr

mefta001.tumblr
pinterest/gmwatercolors



De eerste kaart die ik aquarelleerde was deze uil


Daarna aquarelleerde ik de vos


Ik maakte een aquarel van een vrouw in een gele jas, fashion jaren 50


Ik aquarelleerde ook een vogeltje op een laars


En als laatste een meisje met een lekker warme colsjaal


Het was echt superleuk om te maken
Wat voor mij kwam echt als verrassing .......
De kleur geel
Ik zag de foto van het model in de gele jaren 50 jas
Vond het zo'n mooie foto
En tsja, dan wil ik het schilderen
Ging er speciaal voor naar een kunstenaarswinkel om o.a. geel te kopen


Nog een keer het vosje



Ik heb nu een nieuw "doel" bedacht
De komende 10 dagen
Wil ik 5 kaarten aquarelleren mbt de schrijfsters de Bronte Sisters
Ik ben een bewonderaar van hun boeken en leven
En heb een weblog over hen kleurrijkbrontesisters
Binnenkort verwacht ik de miljoenste bezoeker

Ik loop al langer met het idee en ga het nu echt doen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake