GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

dinsdag 14 februari 2017

Taartjes kaart en Bronte Sisters kaarten.


Taartjes kaart en Bronte Sisters kaarten

Ik stuurde een vriendin mijn laatste "taartjes" kaart
Moet er nodig weer wat bij aquarelleren
maar ik ben nu bezig met mijn Bronte Sisters kaarten
En dat gaat allemaal minder snel dan ik verwachtte


Hier 1 van de Bronte Sisters kaarten
De jurk van Charlotte Bronte
De schrijfster van Jane Eyre


De dagen beginnen te lengen

Hier een voorbode uit onze tuin


De schemertijd vind ik heerlijk
Kaarsjes aan
Maar de lange donkere avonden................
Niet echt aan mij besteedt

Het blijft alweer een uur langer licht
Op naar de lente
Maar eerst hebben we regelmatig sneeuw


Binnen, kaarsen aan



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake