Mijn naam is/ My name is Geri Meftah - Informatie/information: mefta001@gmail.com
Je kunt schilderijen of kaarten kopen.
Of, met plezier maak ik iets voor je
. I make watercolours and sell them.

AQUARELLEREN IS NET TOVEREN.

maandag 12 juni 2017

Monthly Challenge for Art Journaling: Circles.


Dit lenteschilderij maakte ik een paar jaar geleden

I made this watercolour about spring some years ago

Ik doe mee aan ART*JOURNAL*JOURNEY
CIRCLES
I joined in on art-journal-journey/circles.html


Ik vind het altijd groot plezier om een Arabisch theestel te schilderen

My Arabian teasets, so much pleasure to paint 



Voor een vriendin die van mandala's houdt
Maakte ik dit, haar hondje in het midden
Ik maakte er 1 van elk seizoen

For a friend I created this mandala
Her little dog in the middle



Dit is 1 van de mooiste "gebakjes" aquarellen die ik maakte

Cupcakes and chocolates

6 opmerkingen:

  1. Wonderful art Geri! Amzaing paintings - every single piece s a stunner!
    Thank you very much for joining Art Journal Journey again!
    Happy new week to you!
    oxo Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful imaginative drawings from the circle
    Very nice alls!
    Greetings Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These paintings are gorgeous.

    Thank you for sharing at ART JOURNAL JOURNEY

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your paintings are beautiful and have a lovely softness and flow about them 😀. I love how you have captured the circle theme at AJJ! Have a great week! J 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your animals circles are just beautiful! I also like the other watercolor pages!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You are so talented, Geri! I absolutely love every single work of art that you created for the circles theme! Just gorgeous!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake