GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

dinsdag 5 september 2017

Begonnen met herfstschilderij en zijn mijn kaarten aangekomen?


Gisteren ben ik met een nieuw schilderij begonnen
 Het wordt een herfstschilderij wat ik op een kleiner formaat dan normaal ga schilderen

Ik ga het anders doen dan bij mijn lente schilderij
Een schilderij wat nog steeds niet klaar is
Ik werd er moedeloos van
Ik schilderde alles vol
Het werd niet lelijk, maar wel rommelig
Nu ben ik van plan tussen de verschillende voorwerpen wit te laten

Vandaag ben ik er mee verder gegaan


Ik verkeer dus thuis in herfstsferen
Buiten is echter bijna alles nog groen
Gelukkig maar
Ik wil graag nog wat nazomeren
Ik begin zo vroeg met een herfstschilderij
Omdat ik dit jaar eerder wil beginnen met mijn kerstkaarten
Dan kan ik ze op Etsy zetten
Wellicht worden er een paar verkocht


Want
Er is ook nog iets leuks gebeurd

Ik heb 3 kaarten verkocht via Etsy


De Caraibische vrouwen
en
Deze blauwe schoonheid


Ik vind het zo leuk

Wat ik minder leuk vind
Is dat ik niet weet of de kaarten aangekomen zijn
1 kaart stuurde ik naar de Verenigde Staten
Ik stuurde een email om te vragen of de kaart aangekomen is
Geen antwoord

De 2 Caraibische vrouwen stuurde ik naar Amsterdam
Ze zouden er vandaag moeten zijn
Ik stuurde ze met track and trace
Maar volgens de website van Post.nl liggen ze nog in de winkel????
Echt balen 

4 opmerkingen:

  1. Ja, balen, zeg. Bij mijn laatste zending ging het ook niet goed met de track and trace, dus ik weet ook niet of ie is aangekomen. Sommige mensen laten iets weten, maar van anderen hoor je nooit iets. Ze krijgen wel automatisch na een paar weken de uitnodiging om een review te plaatsen, maar dat doet ook niet iedereen.
    Succes met je herfstschilderij, ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het onpersoonlijke wat ik tot nu toe ondervind wel lastig. Het is ook nog helemaal uitzoeken wat ik er mee wil. Wanneer het track en trace niet werkt waarom de meerkosten dan betalen? Ik vraag me steeds af. Zal ik de koopster een mail sturen en haar vragen of het aangekomen is?

      Verwijderen
    2. Ja, dat vind ik ook niet erg leuk, dat onpersoonlijke. Ik heb een keer zelf wat gekocht via Etsy, en heb zelf laten weten dat het aangekomen was en in de smaak viel. En dat werd erg op prijs gesteld. Maar ja....
      Voor het buitenland is behalve de track and trace het pakje ook verzekerd tot 50 euro. Maar voor een brievenbuspakje dat alleen voor Nederland geldt, weet ik het niet.
      Ik weet ook niet of je de koopster moet mailen, lastig is dat.

      Verwijderen
    3. Ik heb nog nooit iets gekocht via Etsy. Maar ik zou ook laten weten dat ik het heb gekregen en dat ik er blij mee ben. het is niet zo maar iets watje koopt in een winkel als een massa product.

      Verwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake