GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

dinsdag 19 november 2019

Eerlijk gezegd ben ik blij dat het winter gaat worden.


 Gisteren liep ik door de stad
Het was 15.00 uur
Het miezerde
Het begon al donker te worden
Het was heel rustig buiten en in de winkels


 Hier en daar hing kerstversiering
1 boom versierd met lichtjes
1 kerstboom voor een restaurant


Vanwege het schilderen van deze kaarten zit ik deels sterk in kerst/en wintersfeer
Zodra ik buiten kom zie ik de herfst



Eerlijk gezegd ben ik blij dat het winter gaat worden
Ik heb er zo´n zin in

2 opmerkingen:

  1. Tja, de jaargetijden...Ik vind ze allemaal prachtig! Helaas is de herfst door fysieke pijn grotendeels aan mij voorbij gegaan..En nu maar hopen dat ik de winter weer volledig mag beleven.
    Geri, veel winterplezier toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog steeds last van het vroege donker. Maar ik word wel opgewekt door jouw mooie kaarten en je kerstsfeer!

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake