GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

donderdag 28 november 2019

Kerstkaarten met marker-en gelpennen.


Ik kreeg ineens een idee
Waarom zou ik niet opnieuw "wereldkinderen" maken voor een kerstkaart
Ik vind het thema wereldkinderen/mensen altijd heel inspirerend
Heb er al meerdere schilderijen rond gemaakt
En vind het nog steeds leuk om mee te werken
Ik zoek foto's van kinderen van over de hele wereld bij elkaar
En maak daar een collage van
Nu maakte ik het dus op kaartformaat



Ik maakte onderstaande twee vanmorgen
Het is behoorlijk arbeidsintensief
Eerst met potlood
Dan overtrekken met marker
En dan invullen met gelpennen
Maar
ZO LEUK OM TE DOEN
En ik heb nog zoveel ideeën




Er moet bij de laatste kaart 
nog iets bovenin links komen
Hebben jullie dat ook
Dat je ineens geen puf meer hebt
Ik moet dan echt ophouden
Anders verpest ik het

4 opmerkingen:

  1. Bingo! Ik was weer precies op tijd voor deze motiverende opsteker....Een geweldig idee...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk! Ja soms moet je stoppen. Ik laat het dan een tijdje liggen en ben er dan in mijn hoofd mee bezig. En als ik dan aan het koken ben, of zo, weet ik ineens hoe het verder moet. Ik heb. Ik heb de mooiste dingen gemaakt terwijl ik ondertussen aan het bellen was. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake