GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

woensdag 22 januari 2020

Ik verkocht mijn "theepotten en cupcakes" schilderij via Etsy


En toen.... ineens een verrassing
Ik verkocht mijn "theepotten en cupcakes" schilderij via etsyshop/KLEURRIJKwatercolors
Aan een dame uit Las Palmas
Wow, het is gelukt, wat leuk


Ik dacht, gauw nog even foto's maken
Ik maakte het schilderij in een flow samen met de andere markertekeningen op de foto
Ik had net via de cursus illustreren nieuwe materialen ontdekt, zoals markers
Maar hier gebruikte ik toch mijn lievelingsmateriaal weer, aquarel


Hier met 1 van mijn lievelingsaquarellen


Ik kocht een brievenbusdoos
En gisteren verstuurde ik het pakje, op weg naar Spain

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en wat een mooie stimulans om verder te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Ik doe het meestal in een envelop met een stuk stevig karton, zodat het niet kan vouwen. Is zo'n doos handig? Heb je dan niet teveel ruimte over?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben er twee kartonnetjes aan beide zijden tussen gelegd. Het zat toen klem. Maar het is wel zwaarder denk ik. Misschien was daarom de prijs van de postzegel zo duur. of is 7.50 normaal?

      Verwijderen
    2. de verkoopster vouwde de doos voor mij. Want zei ze wanneer je het scheef doet mogen we het niet versturen. Toen ik de doos kwam brengen werd het door een brievenbusmal gehaald om te kijken of de doos erdoor kon. Pff. Het ging goed.

      Verwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake