GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

vrijdag 31 januari 2020

Nog een keer Frida Kahlo.


Nog even wat foto´s van mijn Frida Kahlo portret
Want vandaag breng ik het naar de koopster


Ik ben altijd heel blij wanneer ik iets verkoop
Blij dat wat ik maak ergens terecht komt waar een ander er blij mee is
Het geeft een heel fijn gevoel wanneer ik iets verkoop


Maar ik heb er ook moeite mee wanneer ze weggaan
Het voelt zo speciaal wanneer je iets, vanuit het niets, creeert
Dat geeft zo´n bijzonder gevoel
Ik voel me dankbaar, want ik heb het gevoel dat ik het uit een "bron" `haal

Ik denk altijd aan Keith Richards, de gitarist van the Stones
Hij vertelt dat wanneer hij componeert
 Het voelt of hij een antenne is
Zelf heeft hij er weinig mee te maken
Hij voelt wanneer het er is 


Het is zo fijn er steeds even naar te kijken
En me te verwonderen
Maakte ik dat?


Maar ik ben ook blij wanneer iemand het koopt
Het voelt als de kers op de taart

2 opmerkingen:

  1. verkopen is afscheid nemen

    en men kan niet alles hebben

    prachtig werk in elk geval

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het gevoel. Maar ook fijn als je iemand anders er blij mee kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake