GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

woensdag 29 januari 2020

Opdracht, schilder een kaart met het portret van Frida Kahlo.


Ik kreeg de opdracht om een kaart te schilderen met een portret van Frida Kahlo
Nu, dat vind ik leuk


Frida Kahlo, de Mexicaanse schilderes
Ik vind haar prachtig, er zijn zoveel mooie foto´s van haar
Zij heeft zo'n eigen stijl
Zowel wat haar schilderijen betreft als wat haar verschijning betreft


Blauwe dames collage
Onder haar portret zien jullie alvast een glimp
van mijn nieuwe, grotere schilderij, waar ik mee ga beginnen

Na de verkoop van mijn theekopjes/cup cakes schilderij werd ik geïnspireerd
Ik dacht ik ga iets dergelijks maken
Een collage met "blauwe dames"
Ik maakte een aantal van hen eerder op kaarten

Nu schilder ik hen binnen een collage, afgewisseld met spulletjes uit die tijd
Een bankje, een theepot en schoentjes
Mijn handen popelen om te beginnen


Hier zien jullie het portret  terwijl ik er mee bezig ben


3 opmerkingen:

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake