GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

zaterdag 14 maart 2020

Mensen met bloemen, ineens heb ik de vorm te pakken.


Ineens kreeg ik inspiratie
Ik ben  steeds in mijn hoofd bezig met 
Vrouw met bloemen
En zoek naar een vorm

Ineens zag ik ergens iets en dacht, nu weet ik het
Ik ben er nu mee aan het experimenteren

Het voornaamste, ik vind dit echt heel erg leuk om te doen
Ik hou van lijnen
En daarbij kleuren
En nu ook een vorm die me aanspreekt 


Ik heb nog zoveel ideeen

Wat denken jullie van 
Mensen uit allerlei culturen met bloemen?


1 opmerking:

  1. Daar lijkt me veel moois mee te doen! Mensen, culturen en....aangepaste bloemen....

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake