GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

vrijdag 3 juli 2020

Zomerkaarten 2020, III


En toen had ik ineens genoeg van dames met hoofddoeken en zonnebrillen
Vooral omdat er twee mislukten

En had ik ineens zo´n zin om deuren en ramen in een zomers decor te maken
En wapperend wasgoed 
wapperend in de zon
Zo zomers
Weten jullie nog hoe lekker dat ruikt?

En deze lukten weer wel

Bij mijn aquarelnapjes zit ook een napje wit
Purist als ik ben
Let ik bij het aquarelleren heel goed op welke delen ik uit wil sparen
Hier komt geen verf, het papier is het wit
Je kunt er wel zacht een wassing over leggen die lichter van kleur is
Maar wanneer iets echt wit moet zijn mag er geen verf opkomen


Maar, ik spijbel nu al zo vaak
Denk eens aan het gebruiken van markers samen met aquarelverf
Dus witte aquarelverf moet ook  kunnen

 Gek genoeg is het napje me ook niet eerder opgevallen


Het rood-witte gordijn wat voor de deur hangt is met neon marker gevuld
Op de foto vervalt het neon effect jammer genoeg
Sommige roze bloemetjes zijn met markers gemaakt
Hier gebruikte ik geen witte aquarelverf


Hier is alleen een streepje neon marker gezet naast het raam
Hier is veel witte aquarel gebruikt bij de muur
Mijn oog viel er ineens op en ik dacht
Laat ik het eens proberen
Ik vind het  dromerige effect heel mooi

Het wit van het wasgoed
 En het wit bij de blauwwitte strepen
 Is papier zonder verf

2 opmerkingen:

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake