GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

zondag 5 juli 2020

Zomerkaarten 2020 IV. Meisje met vlechten.


Ik maakte weer een kaart
Ik vind hem heel leuk

Ik zeg vaak tegen Salem
Mijn handen doen iets anders dan wat ik denk
Ik vind dit een opmerkelijk verschijnsel

Ik weet dat schrijvers dit ervaren
Schrijvend beleven de hoofdpersonen andere avonturen dan de schrijver zich voorstelde
Het groeit spontaan


 Ik vind het meisje met de vlechten echt erg leuk
Ik wilde deze keer alleen aquarelleren
Wat gebeurde er?
 Mijn handen grepen naar de markers


Hierdoor werd ze totaal anders dan ik verwachtte




2 opmerkingen:

  1. Zulke meisjes, een beetje sproeterig, vind ik zo leuk. Mooi gedaan Geri. Mijn handen hebben geloof ik ook zoiets raars. Ze beantwoorden altijd aan dat wat er voor handen is en aan wat ik daarmee op het papier krijg en dan gaan ze vanzelf door ź��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is prachtig, met die schaduwen op haar gezicht. Je handen wisten wat ze moesten doen. Grappig verschijnsel.

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake