GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

vrijdag 21 augustus 2020

Ineens inspiratie, badend in zonlicht.


Ik zit nog steeds in een tussenfase
Een fase waarin ik niet weet wat te schilderen
Ineens kreeg ik een leuk idee
Wat me ook weerhoudt is het idee dat ik al zoveel geschilderde kaarten heb
Wat doe ik met al die kaarten?

Ineens dacht ik: 'Wanneer ik er eens 3 als cadeau opstuur wanneer er iemand jarig is? 
Nu stuur ik altijd 1 kaart die ik beschrijf

Maar vanaf nu stuur ik 1 met wens beschreven kaart naar de jarige Jet
Maak een pakje met enkele kaarten en enveloppen
en stuur het mee als cadeautje
De jarige Jet kan het houden of zelf ook opsturen
En, ineens heb ik weer zin en een boel ideeën 

Allereerst zag ik een mooie foto in het blad van de Jumbo
Vooral het flesje met de prachtige schaduw
Ik was er direct verliefd op




Eerder maakte ik de volgende kaarten al 
Salem en ik zaten beneden aan de grote tafel
Het zonlicht viel naar binnen en gaven alle voorwerpen zo'n mooie schaduw
Zoals deze schelpen die ik erfde van mijn opa
die als politieman op de Holland Amerika Lijn voer



Onze schilder en tekenspullen kregen ook zo'n mooie schaduw
We maakten het tijdens de hete dagen

Deze maakte ik


Deze maakte Salem



De parfumflesjes rechts namen we mee uit Egypte
Ik ben uiteindelijk niet zo blij met de kaart 
Ík tekende de flesjes te klein
Ik doe het nog een keer over

4 opmerkingen:

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake