GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

zaterdag 15 augustus 2020

Onze laatste tekeningen.


Sinds 1 week gaan we iedere dag tekenen of schilderen
Zo rond 14.00 uur beginnen we en gaan dan door tot ongeveer 16.00-17.00
Allebei wisten we niet wat we wilden maken
Maar allebei wisten we wel dat we iets wilde tekenen
Ik bedacht toen ik de foto van de dame met voile zag
Kan ik dat tekenen?
En ik wilde al heel lang oefenen op het tekenen van haar
Dus, gaan........ proberen

Het is het mooiste haar wat ik ooit tekende
Dus er is vooruitgang



De voile is nog niet helemaal wat ik wil, maar ik ben toch tevreden


Het middelste portret tekende Salem

Onderstaande tekening ook

Wat ik aan zijn tekeningen zo leuk vind
De originaliteit
Het onverwachte
Het beweeglijke
Het grappige




We tekenen nu ook gebruiksvoorwerpen uit ons leven

Van mij


Van Salem


Knap, he?

1 opmerking:

  1. Wow! Ik vind de dame met de voile prachtig!
    Ik ben toevallig ook met een tekening bezig, een portret waar haar ook een rol speelt. Maar ik vind het moeilijk om precies te werken met de warmte. Hopelijk als het wat koeler wordt.

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake