GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

dinsdag 8 juni 2021

Mijn beroemde vrouwen project, George Sand. nr 5.


Rechts George Sand in haar jeugd, naar een tekening van Alfred de Musset
Links George wanneer zij ouder is

In mei ben ik druk bezig geweest met.......
GEORGE SAND
Frans schrijfster die in de negentiende eeuw leefde
Ik las het boek over de liefde tussen haar en de dichter Alfred de Musset
En ik schilderde diverse portretten
In het kader van mijn beroemde vrouwen portretten 2021


Ik kocht een cahier wat ik wil gebruiken om eenheid te brengen in de informatie die ik uit diverse boeken haal. 

 

 

Vinden jullie dit niet mooi?
Bewerkt met mijn fotobewerkingsprogramma



1 opmerking:

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake