AQUARELLEREN IS NET TOVEREN.
Informatie/information: mefta001@gmail.com

maandag 8 februari 2010

Eenheid brengen


Ik ben nu bezig met het leukste deel van de aquarel
ik noem dit
eenheid brengen

Overal is nu een laag verf
wit is uitgespaard
maar
er ontbreekt nog iets

Wat? Dat weet ik nu nog niet. Ik moet nu eerst heel goed gaan kijken
en verschillende mogelijkheden
visualiseren
en dan
 pak ik de kwast
en meestal
doe ik dan iets
en dat is het
vraag me niet hoe dit kan
ik kan er geen antwoord op geven
maar het is wel leuk en spannend

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake