AQUARELLEREN IS NET TOVEREN.
Informatie/information: mefta001@gmail.com

zondag 14 maart 2010

Inspiratie

Ik hou erg van
gevels
en van wapperend wasgoed.
In deze foto is dat
allebei aanwezig
Ik hou
 van de kleuren
en
 van de vormen
Het geeft een gevoel van frisheid
 van zorg
van huiselijkheid
Je bekijkt het van buiten
maar het vertelt ook iets over binnen
Ik wil
in dit schilderij
het aquarelleren
meer schilderend doen
Ik ben geneigd
te "tekenen"
met verf
dat is prima
maar nu
 wil ik proberen er meer
losheid
 in te leggen
Ook verf ik de muur
niet oker
Ik wil de lichtheid
van het papier
gebruiken
Eens kijken
wat dit voor
effect geeft.

1 opmerking:

  1. ik kom af en toe stiekem kijken een geef dan GEEN commentaar, hihihi!
    Suc6 T/M Suc10!

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake