AQUARELLEREN IS NET TOVEREN.

Mijn naam is/ My name is Geri Meftah.
Ik verkoop kaarten en schilderijen.
I sell cards and watercolor paintings
Informatie/information: mefta001@gmail.com

maandag 17 november 2014

Appeltjesgroen met dierfiguurtjes


Ik heb contact gehad met de opdrachtgeefster
Toen wij elkaar ontmoeten vertelde ze dat ze een schilderij wil van
 Janneke met een viool en daaromheen dierfiguren
 
 
Ik heb een aantal ideeën voorgelegd
en de volgende beslissing is genomen
 
 
Ik schilder als achtergrond ""behang"" in een appeltjesgroene kleur
met daarin verwerkt dierfiguurtjes
 

Ik ben er vandaag mee begonnen
HET WORDT HEEL SPANNEND
MAAR VOORAL HEEL LEUK OM TE DOEN
 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake