GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

woensdag 4 maart 2020

Aquarelpotloden, wat een effect.


Kijk nu toch eens wat ik gemaakt heb

Het begon als volgt


Ik vond de tekening zo mooi
Ik was bang met schilderen te beginnen
De tekening was zo zacht en licht
Ik bedacht misschien met kleurpotlood?
Hoe het kwam weet ik niet maar ineens was ik bezig met aquarelpotloden


Toen ik de aquarelpotloden voor het eerst probeerde vond ik ze zo tegenvallen
Ik legde ze weg

Wat er nu gebeurde weet ik nog steeds niet precies
Maar ik zette er lijnen mee
ging er met water langs,  speelde ermee
En zag hoe mooi het werd
Wow


Het is een heel andere manier van werken dan aquarelverf
Het effect is ook heel anders
Aquarelverf geeft een vol en romig effect
Aquarelpotloden geven een dromerig enigszins sprookjesachtig effect

En
Geen tubes waar de verf aan de rand van de tube hard wordt


Ik ga er nu verder mee experimenteren
Te koop in mijn webwinkel etsyshop/KLEURRIJKwatercolors

3 opmerkingen:

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake