GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

maandag 8 augustus 2016

Zomer schilderijen.


De afgelopen dagen ben ik bezig met het schilderen  van ""Zomer" kaarten
Ik wilde er 6 schilderen
Achter dit idee zit een heel verhaal
Lees maar eens
Hoe ik het plezier in schilderen terug krijg
gerikleurrijk/ 10 dagen project

Het begon met een taartje


Daarna deze sportschoenen
Het allerleukste vond ik om een paar druppeltjes ceruleum blauw door de verf te mengen



Toen kwam er een hek met bloemen en een tas met hortensia's bij

Deze kaart is het resultaat van een boel geploeter
Het is ook geen echte aquarel
De bloementjes zijn witte stippen dekkende verf


En vrolijk wapperend wasgoed


Ik zit tegenwoordig op Instagram
En vind het leuk om dingen "te verzinnen"
Vandaag deed ik dit







Ik doe mee aan Alexandra Macvean's 



7 opmerkingen:

  1. Prachtig! Die tas is zo leuk! Grappig om dat op een kaartje te zien. En dat hek is zo mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What beautiful paintings! I especially love the blue gate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow!! wonderful...i especially love the tart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You have done some wonderful work this week. My favorites are the clothesline and the tart. And of those two, it has to be the clothesline. Love your color choices and your use of watercolors. Your work is beautiful. Have a happy week. genie

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake