GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

zondag 26 juni 2016

Zijn ze niet prachtig?


Deze jonge kiwi
en dit jonge mereltje



  Ik heb zo'n plezier gehad ze te schilderen 

Het begon ermee
 dat ik wilde leren om een achtergrond te schilderen
Ik vind dat moeilijk

Ik bekeek filmpjes op internet
en zag iemand een vogeltje schilderen
met als achtergrond spetters verf
Ik dacht, he, dat wil ik wel eens proberen
En zo kwam het mereltje op papier

Ik had eerlijk gezegd nog nooit van de vogel kiwi gehoord
Maar ik bewaarde al langere tijd op Pinterest zo'n schattige foto
en gisteren dacht ik, ik probeer het eens


Ik gebruikte oker, aquamarijn en kraplak
Op de foto dreigt de aquamarijn kleur te overheersen
Terwijl dit in het echt niet het geval is
Daarom gebruikte ik een filter die iets van de kleur weghaalt

Zien jullie ook dat ik het palet gebruik
Ik ben daar erg blij mee
Ik gebruikte altijd een schoteltje
Wilde zelfs geen palet
Ook al liep de kleuren op het schoteltje door elkaar
Maar eigenwijs als ik ben, ik wilde geen palet
En nu, ik vind het zo handig!!!!

Ik maakte mijn vogeltjes op een groter formaat dan de kaarten die ik maak
Dat komt omdat mijn kaarten bijna op zijn
Ik moet ze opnieuw bestellen via internet

Ik ben nu vast van plan meer vogeltjes te gaan schilderen
Het geeft me zo'n blij gevoel
  
Van

9 opmerkingen:

  1. Die zijn mooi vooral de kiwi het is altijd leuk zo'n kleine dingen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze prachtig, aandoenlijk mooi.
    Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love love love your birds and the colors you chose for them.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig geschilderd die vogeltjes. Ja de kiwi is onze Nieuw Zeelandse vogel en komt alleen in Nieuw Zeeland voor. De bijnaam voor een Nieuw Zeelander is kiwi.
    Ik vind jou verf ook mooi, vooral de van Gogh verf, kun je hier niet krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan! Ze zijn allebei heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I don't understand a word ;), but your birdies are simply gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a DARLING bird. Awwww so sweet and full of life! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waauw!!nog steeds zo talentvol!! bezig? hart. gr. mieke van gebreidesjaals.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake