GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

maandag 17 juni 2013

Inpakken.......

 
Vandaag bezig geweest met het inpakken van de kaarten
Dat duurde langer dan ik had ingeschat
Allereerst had ik geen aqua papier meer thuis
terwijl ik ervan uit ging dat ik dit wel had
Dus.... op naar de stad
 
Daar hebben ze geen aqua kleurig papier meer
Balen, zeg
Gelukkig vond ik aqua kleurig kaftpapier
 
 
De tekst overgenomen
 op Word om te kunnen uitprinten
Ik heb de naam van de ""cadeautjes gevers""
voor deze fotoreeks
uit privacy overwegingen weggehaald
  
 
Gisteren had ik al naamkaartjes gemaakt
 
 
 
De kaarten verdeelt over 2 pakjes van 4 kaarten
 

 Lintjes eromheen
In de stad had ik mooie paperclips gevonden
 
 
 
In dozen gedaan
 
 
En opruimen

2 opmerkingen:

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake