GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

zaterdag 1 juni 2013

Nieuwe service, opsturen van kaarten

 
Voor een vriendin stuur ik regelmatig
een van mijn kaarten op naar een adres dat zij per e-mail opgeeft
zij stuurt me ook het bericht dat zij mee wil sturen
Ik zoek er een mooi lettertype en kleur bij
en laat het bij het postkantoor frankeren en  opsturen
Zo neem ik haar werk uit handen, het bevalt haar prima
Nu kwam ze met het idee
Waarom biedt je dit ook niet als service aan?
Ik vind het een leuk idee.
Deze service wil ik u ook graag geven! 
Klik hier: KAARTEN DIE IK OP VOORRAAD HEB.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake