GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

woensdag 21 juni 2017

Experimenteren met lijnen, hoe krijg ik grafische effecten met aquarelverf?


De laatste dagen ben ik aan het experimenteren
Ik wilde graag wat stoerder gaan werken
Het woord grafisch komt dan bij mij boven
Gisteren maakte ik deze kaarten en schilderijtje

I tried to work a little bit more grafic


In eerste instantie vond ik het allemaal niets
In mijn hoofd heb ik het anders
In mijn hoofd heb ik voorbeelden van kunstenaars die ik bewonder
Die scherp zijn van lijn
En helder van kleur

I have an idea in my head
It is based on the work of artist like

malikafavre

Louisa Cannell

Ik vind de kracht van de beelden zo prachtig
I love the power of the images

Maar ik ontdekte dat de materialen waar zij mij werken zo totaal anders zijn
Zij werken met foto's en computerbewerking
Dat geeft een heel ander effect als aquarel, logisch natuurlijk

I realised their possibillities are completely different as grafic designers

Lijnen

Het zal aan mijn lijnen niet liggen
Die vind ik prachtig

My drawing I love it


Mijn lijnen zijn ok
Ze stralen de kracht uit die ik zoek
Nu nog de verder uitvoering


De poes deed ik met inkt
Het komt er allemaal zwaarder uit dan de rest
Het meisje vind ik uiteindelijk wel mooi

The cat is made from ink
First I didn't like it at all
The girl I think she is allright


Ik ga ook weer verder met gewoon aquarelleren
Ik zie nu ook weer in dat dit waardevol is
Dat het een mooi materiaal is
Ik ben daar nu, na deze probeersels, meer tevreden mee
Het meisje rechtsboven ga ik op een normale manier schilderen

After these experiments I love the normal way of working with watercolour again

Toch hou ik het idee
Ik wil iets met sterke lijnen
But I still will go on searching for a combination with strong lines


The flower is from our garden

I joined in on stamping-ground/whats-on-your-workdesk-421

6 opmerkingen:

  1. I think you are very talented at drawing and painting, the watercolour is really good!
    Hugs, LLJ 10 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow you are so talented your artwork is brilliant. TFS xx Jan 31

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful drawing and painting!!!!

    Have a great day!
    Diane F #27

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful artwork... I like the cat... I think you have done an amazing job... Have a happy creative week ahead.... May #21

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your watercolours! Belated happy WOYWW Sarah #28

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah. Watercolour. I understand your struggle, I am still trying to learn it myself and it is a frustrating and yet beautiful medium.

    Have you thought about trying acrylic paints or gouache to get the graphic effects you are aiming for? Check out the artist Romero Britto - he uses acrylics and is very graphic looking.

    I love YOUR art and I love the cat too :)

    Carmen x WOYWW #32

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake