GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

dinsdag 28 april 2015

DOORZETTEN.

Ik ben begonnen
met mijn nieuwe seizoen schilderij de LENTE

In mijn hoofd heb ik het al klaar, nu nog op papier
Mijn hoop is dat ik het schilderij
op een mooie manier vol kan schilderen
met bloesem en vogeltjes

B L O E S E M  =  R O Z E  of  W I T

Ik vind het altijd moeilijk om een goede roze kleur te vinden
Daarom ben ik naar de kunstenaarswinkel gegaan
 en heb verschillende kleurtjes roze gekocht


Ik kocht ook voor de zekerheid wat groen
Een aquarelpotlood, heel soms gebruik ik dit
Ik heb voor het eerst nu ook napjes gekocht

Ik kocht altijd tubes
maar  ik ga me steeds meer ga ergeren aan tubes die verstopt zitten
Ik dacht nu: Laat ik eens napjes gebruiken

Waarom deed ik dit niet eerder?
Misschien omdat ze zo klein lijken? Het idee dat ze snel op zijn?
Dat ik verf mix op de napjes en dat dit lastig is?
Misschien dit en nog meer redenen
Ik ga het  eens uitproberen

Ik kocht ook een flesje witte ecoline
Een kunstenares gaf me ooit die tip
Je kunt er samen met aquarelverf prachtige pastelkleuren van maken


Op mijn Facebook account ben ik iets nieuws begonnen
Iedere dag zoek op Pinterest
 een op de dag toepasselijke spreuk
en een aquarel van mezelf die er bij past
Zo heb ik een kans oudere aquarellen nog eens een keer te tonen
En ik vind het leuk om te doen
Het is mijn vroege morgen bezigheid geworden
Deze heb ik er vanmorgen opgezet
Om mezelf te bemoedigen
Want heel veel bloemetjes schilderen
is wel DOORZETTEN


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake