GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

maandag 6 april 2009

Een nieuw onderdeel voor het levensschilderij

Ik ben op zoek naar een manier om de beinvloeding van Salem, Sarah, familie, vrienden, collega's, ideeen, historische figuren, de geschiedenis, de politiek, de psyche, het fysieke etc op mij (en vice versa), voor mij betekende. In het begin wilde ik zoveel mogelijk mensen schilderen, maar daar heb ik te weinig ruimte voor. Misschien een andere aquarel. Maar eerst dit symbolisch proberen weer te geven.








Het levensschilderij waar ik mee bezig ben werkt bijna therapeutisch. Het maakt dat ik weer bewust wordt van zaken als verleden, persoonlijke ontwikkelingen, wat is er voor mij belangrijk etc. Heel leuk om te doen. En bovendien creeer ik iets mijzelf en dat voelt ook goed. Sla ik nu een nieuwe weg in?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake