GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

maandag 1 november 2010

Kerstkaarten 1



Ik heb nu zoveel bestellingen
dat ik er niet meer bij kan hebben
Ik wil alle bestellingen op zijn laatst
1 week voor de kerst afhebben.
Zoals jullie zien
is het behoorlijk arbeidsintensief
maar wel heel, heel leuk

Het is wel een beetje vreemd
om zo vroeg
al in kerstsferen te verblijven
Zonet even buiten gelopen
wat boodschappen gedaan
en genoten
van het rustige, prachtige weer

wat een kleuren
het werd al wat donker
echt heel sfeervol
ik was jammer genoeg
mijn camera vergeten

3 opmerkingen:

  1. o ja...dat komt ook weer...mooi maak je ze!

    liefs en sorry dat ik niet zo vaak meer langskom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Wat leuk dat je een berichtje achterliet op mijn blog. Natuurlijk mag je meedoen aan Link Your Stuff! Het is niet voorbehouden aan breiers/hakers. Het enige criterium is dat iets zelf gemaakt moet hebben. Ik zou het leuk vinden als je mee wilt doen want je maakt prachtige dingen!
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten! Ik ben bij toeval op je blog terecht gekomen maar je staat nu bij mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake