GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

zaterdag 11 juni 2011

Taartjes en cupcakes


Gisteren was ik in een boekhandel
op zoek naar een cadeautje
 voor een vriendin van mij
toen ik deze leuke
bakboekjes zag


Omdat ik bezig ben
met het schilderen
 van cupcakes en taartjes
is dit een leuke bron
 van inspiratie
en....ik ga ook bakken
vandaag heb ik de spullen
 voor het maken
van cupcakes gekocht
morgen of overmorgen
begin ik ermee




Wat doe ik eigenlijk
met aquarellen
die mislukt zijn?

In ieder geval
 is het heel vervelend
wanneer dit gebeurt

Bij aquarelleren lijkt het wel dat
of alles lukt
of dat het
 van het begin
 af aan niet lukt.
vaak ga ik dan lang door
om er toch iets van te maken
wat het er niet mooier op maakt

dan zit ik dus met een mislukte kaart
daar heb ik nu iets op gevonden
ik maak er hartjes van
en die bind ik aan een lintje
en stuur ze mee
met (een)  gekochte kaart(en)
dat staat erg leuk


 

1 opmerking:

  1. een heel leuk idee en die cupcakes..........dat is echt iets voor de zondag!
    XXXm

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake