GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

dinsdag 5 juli 2011

Een nieuwe "" Lezende vrouw "" en cupcakes.


Ik ben een paar dagen vrij
en doe van alles en nog wat
in de tuin werken,
wandelingen maken,
de ramen zemen
 de was doen
bloggen
lezen,
een kledingstuk repareren
wat er al heel lang lag

en
begonnen
aan een nieuwe
""Lezende vrouw""


en ik heb
een nieuwe versiering
voor een cupcake uitgeprobeerd
ik dacht altijd dat ik
of
 zelf marsepein moet gaan maken
of
marsepein in een speciaalzaak zou moeten gaan kopen
maar nee,
wat zie ik gewoon bij mijn supermarkt???
juist, marsepein
in 3 kleuren

Het is nog geen perfect bloempje
maar voor een eerste begin
vind ik het
niet slecht


De laatste foto is in het atelier van mijn man gemaakt.

2 opmerkingen:

  1. I *love* marzipan Geri!! Good for you for trying to use it, I never have...you're cute little cupcake flowers came out nice...and I'm sure they tasted wonderful!!
    Love the painting...great subject. It's fun to see a glimpse of your studio too...always fascinates me where artists create.
    Happy weekend friend...
    xo J~

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kan je toch schilderen! En de cupcakes zien er lekker uit, leuk met die roosjes!

    Fijn weekend,

    Janny.

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake