GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

zaterdag 25 mei 2013

Kleinkinderen


 Ik kreeg een verzoek van een zoon en schoondochter:
""Wil je op een kaart onze kinderen schilderen
Wij willen het opsturen naar onze ( schoon) moeder die binnenkort jarig is""

I received a question: ""Do you want to paint our children
So we can sent it to our mother ( in law) for her birthday?""


Ik kreeg een foto
het kleinste meisje stond er een beetje onduidelijk op
Dat was wel een beetje lastig schilderen
Ik gebruikte zachte tonen

I received a picture
The little girl was a bit difficult to see
So more difficult to paint
 I used soft colors


Ik heb het met plezier gemaakt
Mocht een van mijn lezers ook een dergelijke kaart krijgen of geven
neem dan contact op met mefta001@gmail.com

I made it with pleasure
Do you want to have or give such kind of a card
please, contact mefta001@gmail.com




2 opmerkingen:

  1. O, wat weer prachtig Geri!
    En wat een geweldig idee. Het lijkt me erg leuk om ook een geschilderd portret van mijn dochters te hebben.
    Trouwens, wat me opviel aan de derde foto:
    het meisje op de voorgrond lijkt op de vrouw van de oude foto (rechtsboven) op de achtergrond...toeval?
    Groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wanneer je echt een portret wilt stuur je dan een mailtje?

    ja, dat is toeval. Ik zie de gelijkenis ook, nu je het zegt. De vrouw op de oude foto is mijn moeder. Het meisje op de kaart is een kleindochter van iemand die ik niet ken.

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake