GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

dinsdag 29 oktober 2013

Service van Papicolor en Emma nr. 2


Naast de chi "Emma" heb ik nu ook een opdracht om de poezen Jip en Vlinder te schilderen
Heel erg leuk, maar....
ik dreigde te weinig kaarten te hebben.
Ik kocht ze altijd bij V& D, deze winkel stopte echter met de verkoop van deze kaarten
Ik ontdekte een poosje geleden dat de fabrikant een webshop heeft
Maar ik had er nog geen gebruik van gemaakt, gisteren snel besteld
en..... vandaag heb ik ze al in huis!! Gelukkig een heel snelle service.
Ik kan weer verder........



Ik ben begonnen met het schilderen van Emma kaart nr.2 

1 opmerking:

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake