GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

dinsdag 22 april 2014

Het begin van een nieuwe grote aquarel

Hier het begin van een nieuwe, grote aquarel




 Ik ben benieuwd wat ik er verder nog bij ga tekenen
Ik wil een lente schilderij maken
Ik geniet buiten zo van alle kleuren
alle bloemen, al het zingen van vogels en de vlinders om me heen
Ik wil proberen het vast te leggen

Ik heb iets dergelijks al eens voor Nadine gemaakt op een kaart
Maar nu wil ik het gaan maken op een schilderij van 1 meter bij 70 cm

1 opmerking:

  1. Geri, dit gaat prachtig worden. Ik volg nieuwsgierig mee en inderdaad ik geniet nog dagelijks van mijn mandala die hier staat te pronken ! Nadine X

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake