GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

woensdag 30 april 2014

What's On Your Workdesk? Wednesday 256

Voor mijn boekenproject heb ik De kant van Guermantes van Proust gelezen
Meer over dit boek, klik naar mijn andere weblog: oriana-de-guermantes
 
Mijn boekenproject:
Ik streef ernaar dit jaar 24 boeken uit de wereldliteratuur te lezen.
Ik heb altijd veel gelezen, maar merkte dat ik de kunst begon te verleren om een boek te lezen zoals ik vroeger deed. Ik was zo gewoon geworden om op een internet achtige manier te lezen. Hier een stukje, daar een stukje. Ik had moeite met concentreren, bij het lezen van een boek. Omdat ik  dit jammer vind ben ik dit project begonnen. Ik ga proberen twee boeken per maand te lezen. Ik zit goed op schema, ik heb er  plezier in. Van elk boek maak ik een kaart.
 
Gisteren maakte ik een Oriano de Guermantes kaart
 
Ik heb dit weblog gekoppeld aan het weblog van Lisa
Hier kun je allerlei creatieve mensen ontmoeten en bekijken hoe hun werkplek eruit ziet
 

3 opmerkingen:

  1. Your watercolor works are stunning! I love the fluidity of your style. Happy WOYWW and Blessings! #67

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such beautiful paintings! Thank you very much for sharing them. Chris # 15

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my, those are stunning! I love the colours you've used! Have a great week #37

    BeantwoordenVerwijderen

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake