GERI MEFTAH ART
WATERCOLORS
PENCILS
MARKERS

donderdag 1 mei 2014

Verder met mijn boekenproject


Ik heb nu ""een Misdaad en Straf""  kaart gemaakt in het kader van mijn boekenproject
Zie voor meer informatie mijn andere weblog gerikleurrijk
En wanneer jullie willen weten
 waar ik de inspiratie voor mijn Raskolnikov
 de hoofdfiguur in het boek vandaan heb
 kijk dan op  gerikleurrijk/couturier-
Ik zoek op zoveel manieren, Pinterest, Tumblr, You Tube, tijdschriften, mijn eigen foto's
tot ik een beeld heb dat mij raakt
 
Ik heb de afgelopen 4 maanden nu 8 kaarten geschilderd met als inspiratie de boeken die ik las
Ik ga hiermee verder, het geeft me een boel plezier
 
Vandaag stuurde ik deze kaart naar een vriendin van mij
 
 Hier nog eens een aantal kaarten bij elkaar
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

LENTESCHILDERIJ

LENTESCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

WINTERSCHILDERIJ

BIRTHDAY

BIRTHDAY

BOEKENPROJECT

BOEKENPROJECT

Taartjes

Taartjes

Kat

Kat

Spring/Lente

Spring/Lente

Tea and cake

Tea and cake